کد خبر 637654
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵

نظامیان صهیونیست با یورش به تظاهرات مسالمت آمیز فلسطینی ها دست کم دو فلسطینی را بازداشت کردند.

 به گزارش مشرق، نظامیان صهیونیست با یورش به  تظاهرات مسالمت آمیز و هفتگی فلسطینی ها در روستای بلعین در غرب شهر رام الله  دست کم دو فلسطینی را بازداشت کردند .

تظاهرات مسالمت آمیز فلسطینیها  در مخالفت با  ساخت دیوار نژادپرستانه حایل  و مصادره اراضی فلسطینی  روز جمعه  در روستای بلعین  برگزار شد .

منابع محلی اعلام کردند  نظامیان صهیونیست با یورش به روستای بلعین به طرف تظاهر کنندگان فلسطینی گاز اشک آور و گلوله های پلاستیکی  شلیک و دو  فلسطینی را بازداشت کردند.

تظاهرکنندگان شعارهایی در محکومیت  تداوم تعرضات  نظامیان صهیونیست به اماکن مقدس سر  دادند و تصاویری از شهید یاسر حمدونی  اسیر فلسطینی که هفته گذشته در زندانی در فلسطین اشغالی به شهادت رسید ، در دست داشتند .

به گزارش خبرگزاری وفا از رام الله ، نظامیان اسرائیلی دیروز همچنین به تظاهرات هفتگی و مسالمت آمیز فلسطینی ها در روستای نعلین در غرب رام الله  یورش بردند .

 منابع محلی اعلام کردند تظاهرات هفتگی در نعلین در مخالفت با سیاست های خصمانه و توسعه طلبانه اسرائیل به ویژه ساخت دیوار حایل  دیروز برگزار شد اما  نظامیان اسرائیلی با  یورش به تظاهرکنندگان از نزدیک شدن آنان به محل ساخت دیوار ممانعت کردند .

 نظامیان اسرائیلی برای متفرق کردن  فلسطینی ها به طرف آنان بمب های صوتی وگاز اشک آور شلیک کردند.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس